Defectarea contorului de gaz este o problemă mai frecventă decât vă imaginați, dar care poate fi rezolvată într-un mod simplu, și anume prin contactarea furnizorului de servicii. Desigur, nu este ușor de înțeles când contorul începe să funcționeze prost, ar fi necesară o verificare periodică pentru a testa corectitudinea consumul înregistrat de dispozitiv, dar nu este întotdeauna posibil să se înțeleagă modul în care contorul nu își îndeplinește funcțiile.
Există multe motive pentru care un contor nu mai funcționează corect, chiar și acum când cele mai învechite dispozitive mecanice au fost înlocuite cu cele mai moderne și performante modele electronice. Rareori cauza funcționării defectuoase a contorului poate fi atribuită utilizării incorecte de către utilizator, cu excepția cazului în care acesta din urmă decide să-l strice în mod voluntar.
Contorul mecanic, tocmai datorită conformației sale, a avut tendința de a se bloca, de a nu se mai „roti”, în timp ce cele electronice, care nu mai au roata clasică, dar sunt complet digitalizate, tind să meargă prost. Ca orice alt dispozitiv electronic, de fapt, chiar și contorul poate fi afectat de un scurtcircuit în interiorul componentelor sale și, prin urmare, poate detecta incorect consumul.
În cele mai multe cazuri, utilizatorii își dau seama că poate exista o eroare în detectarea consumului numai în momentul în care primesc factura. Toată lumea, mai mult sau mai puțin, știe consumul mediu al locuinței și știe mai mult sau mai puțin cât de mult se ridică cheltuielile lunare cu gazul, cu excepția cazului în care au existat evenimente particulare care ar fi putut afecta consumul, pozitiv sau negativ.
Dacă nu a existat o schimbare (aparentă) a consumului, atunci aveți certitudinea că nu ar trebui să existe diferențe mari decât în ordinea zecilor de lei și, în schimb, primiți acasă o factură mult mai mare sau mult mai mică decât vă așteptați, acesta este momentul să sunați la furnizorul de gaze pentru a solicita o verificare imediată a contorului.
Furnizorul este obligat prin lege să răspundă apelului clientului, dar, desigur, în cazul absenței totale a alimentării cu gaz, urgența este recunoscută și intervenția se face imediat, în orice caz în termen de 24 de ore de la primire. Utilizatorul este obligat să contacteze contractorului său de gaz, care transmite cererea echipei din cea mai apropiată zonă față de client.
5 comentarii
Verifică conexiunile și apoi contactează furnizorul de gaz pentru a remedia problema! ????️
Încearcă să repornesti contorul și verifică dacă eroarea persistă. Dacă da, sună imediat la furnizorul de gaz pentru a remedia situația! ????♂️
Verifică și dacă nu există nicio scurgere de gaz, este foarte important pentru siguranța ta și a familiei tale! ????
Verifică și dacă cablurile de alimentare sunt conectate corect și nu au fost deteriorate în vreun fel. Dacă problema persistă, contactează de urgență furnizorul de gaz pentru a remedia situația! ????♂️
Asigură-te că nu este nicio scurgere de gaz și sună furnizorul pentru a rezolva eroarea! ????